Твір “Як я провів весняні канікули”

Свої весняні канікули я провів дуже цікаво і весело. Велику частину мого відпочинку складали захоплюючі екскурсії, поїздки та прогулянки з друзями. Про навчання я теж не забував: читав твори авторів, які нам поставив викладач.

У перший день, ми з класом відвідали краєзнавчий музей. Нас познайомили з історією нашого краю, розповіли про тварин, які у нас водяться. Найбільше мені запам’яталася колекція пістолетів, яка була подарована музею приватним колекціонером. Після екскурсії ми прогулялися по місту, і наш класний керівник розповідала нам історії будинків і вулиць, по яких ми ходили.

За час канікул, я встиг з’їздити в гості до бабусі і дідуся. Вони зводили мене в парк, де будь-який бажаючий може погодувати білок, голубів і синиць. Тварини і птахи настільки звикли до людей, що не боялися брати частування з рук. Я зміг погодувати двох білок, які забралися до мене на руку і жували горіхи. Шерстка, у цих смішних звіряток м’яка, а хвіст пухнастий і великий.

Будинки, ми з друзями ходили в кіно, грали в комп’ютерні ігри і гуляли. Також, я відвідував баскетбольну секцію, куди ходжу два рази в тиждень. Ми готуємося до змагань, тому час наших тренувань збільшили. Мені дуже подобається займатися баскетболом, тому що у нас дружна команда і хороший тренер. Він завжди підкаже правильну комбінацію і підтримає нас, навіть якщо щось не виходить.

У вихідні дні, я з батьками відвідав дельфінарій. Вони показували різні трюки і виконували красиві і складні номера. В кінці виступу можна було погладити їх і навіть поплавати з ними. Вони мені дуже сподобалися, і я зміг зробити кілька хороших фотографій з дельфінами. Потім, в час, що залишився вільний час, ми сходили в кіно і подивилися цікавий, смішний фільм про піратів і їх пригоди.

Вдень, більшу частину часу я проводив з друзями, а вечорами займався: читав книги і робив домашню роботу. Таким чином, непомітно і цікаво, пройшли мої весняні канікули.

Варіант 2

Канікули я провів дуже просто. Навіть не знаю, про що особливо писати. Придумати щось? Космічна подорож! Ось було б класно!

Звичайно, хотілося б гуляти з друзями вулицями, щоб було тепло, щоб весна справжня. Звичайно, гуляли. Шкода тільки, що навколо сніг, холодно. Але нам все одно було весело. Зате, запам’ятаються ці канікули снігом. (Сподіваюся, що далі погода не буде ось такий.)

Відсипався, звичайно. Хотів спати до одинадцяти, але прокидався все-таки о восьмій. Але принципово залишався читати книги або музику слухати. Або просто “залипати”. Може, це навіть краще, ніж просто спати до обіду. Так би я і не відчув часу, а тут читаєш вже, а ще тільки дев’ять…

Грав в комп’ютерні ігри. Нормально, спокійно (і нарешті) пройшов місію. У школі з усіма уроками нормально не встигаєш. У вихідні теж повно справ, репетитори знову ж.

За такої погоди знову ж на дачу ми не поїхали. Але їздили в ліс гуляти. Цікава була погода – навколо кучугури величезні, а сонце таке яскраве, так тепло, здається… І птахи співають! Дуже кумедно. (Я йшов без шарфа і шапки в розстебнутій куртці!)

І ще ми ходили з батьками в кіно. Вибралися все разом – класно було. Батьки у мене кльові, я радий, що вони не зовсім відстали від життя. Ми ще в кафе зайшли, в “Макдак” не вмовив піти.

Ось, загалом, нічого особливого не було – ніяких далеких подорожей, подій великих, але все ж було класно.

Так, і мама мене змусила зробити генеральне прибирання в моїй кімнаті. Але тепер мені самому подобається – чистота! Чи надовго? Точно не до літніх канікул!

Варіант 3

Останні дні занять в школі давалися важко. Яскраве сонце заглядало в клас і манило на вулицю. З кожним днем ​​птиці щебетали голосніше. Нарешті – то чверть закінчилася.

Батьки відвезли мене в село. Головна їхня умова була, щоб я набирався здоров’я, допомагав бабусі і не сидів в інтернеті. Останнє вони швидко втілили в життя: забрали у мене телефон, а комп’ютера у бабусі не було.

Кожен день моїх канікул починався з булочок, млинчиків і пиріжків. Здоров’я я набирав дуже швидко. Після сніданку ми з дідом обходили будинок, тому що вода підійшла зовсім близько. Ми пробивали канавки, відкидали сніг. З кожним днем ​​снігу ставало все менше, а води все більше. По двору можна було ходити тільки в гумових чоботях.

Після обіду дід відпускав мене гуляти з хлопцями. Одного разу ми пішли на річку подивитися – чи не пішов лід. Річка стояла скута кригою, тільки місцями він став темним і пухким. Найсміливіші заходили на лід з краю річки, але далі йти боялися. Всі пам’ятали історію з рибалкою, якого віднесло на крижині і його так і не знайшли.

Увечері у нас в будинку стояла тиша. Бабуся в’язала, дід читав газети, а я знайшов в книжковій шафі “Пригоди Тома Сойєра” і з захопленням поглинав сторінку за сторінкою. Я вирішив, що приїду в гості в село влітку і пофарбую паркан як Том Сойєр.

На п’ятий день перебування в Дерен, ми прокинулися вночі від страшного гуркоту. Це почався льодохід. “Пішла річка”, – сказав дід.

Вранці ми всі були на річці. Було страшно і красиво. Крижини мчали з великою швидкістю. Іноді вони стикалися між собою, як ніби сперечалися, хто попливе першим. Вода була темного кольору, а крижини відливали синявою. Через три дні льодохід пішов на спад. По річці пливли тільки дрібні крижинки.

Стежки біля будинку стали підсихати, а по краях з’явилася смарагдова травичка. Вона була така гарна, що на неї було шкода наступати.

Ми з хлопцями бігали на пагорб і грали в футбол. Особи у нас стали коричневі, засмаглі.

За всі канікули я ні разу не згадав про телефон і комп’ютер. Коли мама подзвонила і сказала, що пора повертатися додому, я засумував. Мені дуже сподобалися канікули в селі.

Літні канікули я обов’язково проведу в селі.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)

Твір “Як я провів весняні канікули”