Твір на тему “Що сказала мама”

В один прекрасні день, коли я прийшов додому зі школи, мама сказала мені: “У мене для тебе є сюрприз – ми їдемо на море!”. Це було справжньою несподіванкою для мене, я навіть розгубився. Мама це побачила і пояснила: “Ми поїдемо за гарячими путівками до Туреччини. Ці путівки нам віддала тьотя Таня за півціни, вона не зможе поїхати, тому поїдемо ми “.

Збираємося в Туреччину

Це була справжня удача, у мене як раз наступили осінні канікули, і я був повністю вільний. Ось тільки у тата не вийшло взяти відпустку або відпроситися з роботи, тому в Туреччину збиралися тільки ми з мамою. Ця подорож я запам’ятаю на довго, ми летіли в літаку, це був мій перший політ. Бачити землю з такою величезною висоти – це щось неймовірне. Спочатку я дуже переживав, як ми будемо летіти. Але виявилося, що нічого страшного в цьому немає. У літаку були зручні крісла, я дивився мультфільми, і навіть примудрився трохи поспати.

Нарешті літак приземлився, коли ми вийшли, мама сказала: “Здрастуй, дорога Туреччина!”. У готель ми потрапили не відразу, потрібно було ще їхати на автобусі, але вже через годину ми були на місці. Так незвично з нашого клімату так швидко переміститься в інший: у нас осінь і дощ, а тут – літо і спека. Туреччина вразила мене своєю красою. Тут така яскрава природа, стільки незвичайних квітів, скрізь пальми і чистий пісок, і пахне морем. Я уявив собі, чи зможу тут жити постійно, і вирішив, що немає. А ось приїжджати, щоб відпочити, помандрувати і купуватися в море, хоч щороку.

Як добре на відпочинку

Жили ми в великому красивому готелі, вранці і ввечері ходили купатися на море, кілька разів я купався в басейні. Ще мені сподобалася турецька їжа, особливо солодощі. Вечорами в готелі для гостей влаштовували дискотеки і веселі свята. Ми здорово проводили час, нудьгувати просто не було часу. Через кілька днів після приїзду я запитав у мами, чи подобається їй в Туреччині, а мама сказала: “Так, подобається, тільки тата дуже не вистачає”. Незважаючи на те, що ми кожен день розмовляли з татом по Скайпу, нам його дійсно дуже не вистачало.

Тиждень відпочинку пролетіла в одну мить. І ось ми повернулися додому, засмаглі і щасливі. На пам’ять у нас залишилася купа фотографій, ми на них такі смішні. Мені здається, що після цієї поїздки у мене додалося сил і енергії, що їх вистачить на цілий рік, море і сонечко роблять чудеса. Я такий радий, що нам вдалося побувати в цій красивій країні. Сподіваюся, що ми їздили туди не останній раз, а в наступну поїздку ми вирушимо всією сім’єю.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4.00 out of 5)

Твір на тему “Що сказала мама”